کنکور 90


سطح سیمانی قرن

دلت را از شیشه بساز ولی به سنگها بگو دلم از فولاد است

 

سلام...دیروز تولدم بود  ولی دوستام خونمون بودن وقت نشد بیام...
اما خبر مهمتر قبولیم تو دانشگاه تهران بود  اونم رشته مدیریت صنعتی ..نمیدونم چرا با رتبه صد و خورده ای این رشته قبول شدم .اولویت هفتمم بود ولی خب قسمت ما هم این بود دیگه
ایشالله جمعا عاقبت بخیر بشیم هممون 
 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت15:14---13 مهر 1390
سلام.خوبی؟من سر نمیزنم شمام فراموش کردید؟تبریک میگم هم تولدتو هم قبولی تو دانشگاه.البته ببخشید یکم زیادی دیر شد!بدو بیا زیادی پست زدم

دیوووووووووووووووووووووووووونه
ساعت11:21---27 شهريور 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا مممممم
خوبیییییییییی؟؟؟
دلم واست تنگ شده بود خانوم دانشجو
بدو بیا من آپم نوشتم که چرا نمیومدم
بازم بیا پیشم
همیشه بیااااااااااااااا


دیووووووووووووووووووووونه
ساعت21:57---21 شهريور 1390
راستی هپی برد دی رو یادم رفت بگم
تولدت مبارک تا صدسال زنده باشییییییییییییی


دیووووووووووووونه
ساعت21:51---21 شهريور 1390
سیلام
ممنون از راهنماییت
واقعا ممنون منو شرمنده کردی
خسته نباشی خانم مشاور
آزاد پرستاری که خرجش زیاد نیس که
خودت تو این پستت گفتی نمیدونم چرا با این رتبه این رشته رو قبول شدم
خوب یعنی اینکه خیلی دوست نداشتی و انتظار نداشتی این رشته رو بیاری
مگه نه؟؟؟
بهر حال موفق باشی
بابا دانشجووووووووووووووو
رفتی دانشگاه که حتما بازم میای و به ما سر میزنی مگه نه؟؟؟
به ما بچه پشت کنکوریاااااااا
راستی مگه چجوری و روزی چندساعت میخوندی که رتبت انقد خوب شده؟؟؟
کلاس ملاسم میرفتی یانه؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,ساعت 7:31 توسط عاطفه| |


Power By: LoxBlog.Com